våffeldagen&evert taubes grav




Jag tycker det låter underbart med sol, här spelar vädret ett spratt med oss alla. S K I T.
Våren är här varannadag, hoppas den kommer på heltid snart, snarast, NU!
Idag var macke&jag på stan promenad, han fick sin födelsedagspresent av mig lite tidigare, en analogsystemkamera från myrorna. Så hela dagen har vi promenerat på söder och fotat, sedan åt jag magre mammeth på blå lotus. Just ja, vi gick igenom kyrkogården vid mariatorget och där var Evert Taubes grav.
Nu väntar jag på amanda&arianna, ikväll ska vi på grafiskas skolfest!

I onsdags var det våffeldag, efter att jag jobbat ihjäl mig med skolarbete besökte jag pernbys våffelfest ett litet tag  för ett glas vin.



& idag hittade jag min dröm vårhatt på weekday, på deras andrahansavdelning.
Den är så väldigt fin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0