det kommer göra ont att lämna den stora staden med de små människorna i


 inte trodde jag att jag skulle bli så trygg i en främmande plats.

nu känner jag frustration, du vet varför.
imorgon ska jag på någon typ av pride-fest!
& jag ska glömma att jag känner någoting alls.


Kommer du ihåg en gång när jag sa något som stämde så bra?

Det hade något att göra med platser och människor. Något i stil med att man lär sig ta kontakt med nya städer...eller lär sig att vara trygg i nya platser så som man lär sig vara trygg med nya männiksor osv osv. Jag kommer inte ihåg men det stämde så bra. Jag trodde aldrig att jag skulle vara den som inte kom tillbaka till min hemstad, nu lämnar jag ännu en stad för en ny, paris. Undra när man hittar sin rätta? Undra när man inte skiljer sig med en stad längre. När man vill vara tillsammans förevigt. Undra hur många gånger man kan bli kär? Hur många separationer man orkar med? Vi har nog en hel del framför oss. Så det är bara att lé.


Hundra kramar  


varje moln är trasigt, du räknar allt sorgligt natten lång. det gör ont att veta lika ont att undra



jag orkar inte gå
eller äta
jag vill dricka vin och röka cigaretter
efter inatt finns ingen väg tillbaks






jag vill att vi rymmer iväg du och jag vi lämnar allt det här jobbiga bakom oss vi glömmer alla tills de glömmer oss då blir allt bra en dag

vi är döende.
men vi är det tillsammans iallafall.
rebecca kom hit så vi kan lägga oss på marken med regnet piskande mot våra ledsna själar.
idag gick jag hem, regnet slog ner mot min kropp jag undrade varför gud straffar mig med piskande regn?
eller hjälper någon mig att skölja bort alla känslor?

konstiga män och fina flugor, unga pojkar med drömmar och krossade glas å svett


är du också olyckligt kär i livet?
jag undrar om vi någonsin kommer bli lyckligt kära.
undrar du också då?

to much money spend on wine and cigarettes

jag älskar när ditt hjärta slår
slår alldeles för snabbt och hårt mot min ryggrad
vi rör oss inte, bara stilla.
jag vågar inte andas.
inte du heller.

RSS 2.0