the house of montague and i found a new way i found a new way.




dans till solen nästan värmde upp morgonluften.

.

everyone that I meet they just want to leave I just want to go home



titt så fina ni är. Jag lånade bilder från frompapiwithlove.
Jag tycker att bilderna är som tagna från ett fint litet moderepotage, den ljuvliga våren lyser igenom bilderna & det är så jag kan känna den söta doften av syrén.
Kramisar!




I am such a freak



Jag har döpt stigen som leder till torsviks48, den heter snigelstigen numera. Massvis med sniglar så jag får gå slalom liksom, jag vill ju inte trampa ner dem och mosa dem, vilket jag sett att andra människor som inte sett sig för gjort!
 Det är helt grönt och blommigt och det luktar grönt(jag menar blommor & sommar) Du kommer tycka att det är så fint när du kommer hit till ett somrigt lidingö & vi ska sitta på berget och njuta av havsutsikten, det du! 

Nu ska jag göra skolarbete, vet du vad? Jag vill bli haute couture sömmerska kom jag på idag. Imorgon kanske jag vill bli en skotskärra!

kram i stora lass med lite gräddglass.....och jordgubbar.

ps. hoppas du kan vara här till KAOS och visningen.

våra skumphjärnor



hej min vän i Norrköping!
Nu vill jag dansa hela natten med dig & alle (jag ser oss tre på ett svettigt dansgolv, som på picknick ni vet)
jag lyssnar på personal jesus, då förstår du varför jag vill dansa på ett svettigt dansgolv.

det var det jag ville säga.

MASSA KRAMAR!

fool that I am

Fool that I am,
For falling in love with you.
And a, fool that I am,
For thinking you loved me, too.

You took my heart,
Then played the part of little coquette.
And, all my dreams just disappeared
Like the smoke from a cigarette.

Fool that I am,
For hoping you'd understand.
And thinking you
Would listen, too,
And, oh, the things I had planned.

But we couldn't see eye to eye
So, darling, darling, darling,
This is goodbye.
But I still care, but I still care,
And oh, fool that I am.
Oh, but I still care,
Fool that I am.

each word was a pain in my heart


I want a sunday kind of love. A love to last past saturday night. And I'd like to know its more then love at first sight.





his voice is trapped in another mans body



nu fina folk som kikar in på vår skrivsida,
nu är vi återförenade i vår stad, rebecca & karoline, vi sitter och dricker té, vi lyssnar på hello saferide & i min hjärtevrå känns allt så himla levande. Känns det levande i din hjärtevrå också?
Jag längtar redan tills nästa gång vi får hänga igen.

Nu, Kärlek!


RSS 2.0