han nopprar sina ögonbryn och har fått tjocka armar och han hänger med gamla män


hot. not.



Jag har haft en underbar kväll med maria och alex, vi bjöds på sushi, drack vin å lite till. Sedan dansade jag med en het päls. Nu borde jag sova, ja jag ska sova. Imorgon jobbar jag på grönan, allt är i sin ordning.


hundra kramar.

jag önskar att jag hade bilder att bjuda på.

stockholm . bara.




jag var i stockholm en vecka med alejandro o karoline o emelie o disa. lite sebastian lite hella.
som vanligt är de stunder man aldrig får med på rullen de bästa.
eller så dog batteriet. som på F12. när karoline skulle ha sin första visning.
det var galet mycket folk o skit musik. men himla bra ändå!
det var bara en fin vecka. helt enkelt. konstfacksfest. chao locos.



.

St Joseph boqueria.







fina färger va.  på måndag ska jag gå dit o köpa smoothie !


.

RSS 2.0