musiken är min hemliga älskare

jag blir kvar i paris ett tag till.
jag kommer återvända till paris i januari, anna också.
jag har startat en kampanj: Få rebecca till paris.
min plan är att bo här fram till slutet av mars början av april, komma tillbaka till sverige när våren närmar sig. Jag älskar svensk vår mer än något annat.
min plan är att läsa en distanskurs, leva på csn. att läsa en distanskurs kommer innebära en hel del fritid speciellt om jag kombinerar kursen med något jag vill göra här. jag ska umgås med min hemliga älskare (musiken) jag har både film & foto drömmar, projekt som jag tänker underhålla mig med och så klart sömnadsprojekt. jag vet inte vad jag ska göra av det men det kommer bli fett fint. vill du göra det tillsammans med mig? Jag vet att vi skulle vara ett grymt team. vad säger du? fota, filma & sy i några månader i den finaste av de finaste städerna? bara börja någonstans, på riktigt. jag har så många visioner nu, kom kom och bidra till ett kreativt kollektiv.
kärlek.

RSS 2.0