Vi är ju bloggare, vi måste ju göra sådana där bloggiga saker som att göra roliga listor å så.

A picture of you in your room


I mitt 21åriga liv har jag haft många rum
detta är mitt senaste och mitt bästa, många fina stunder har jag haft i mitt lilla blå rum.

A picture of you very drunk.

Ja, här är en av de.

A picture of you on your birthday.

Kom precis på att detta var beccas 17årsdag, men what the heck låt oss säga att det var min födelsedag då
vi satt på samma ställe och troligtvis drack samma sak. Jag tror vi drack vår första tequila här :)

A picture of you making a goofy face at the camera

en av mina bästa poser

A picture of a night you regret.

denna kväll skulle bli så bra, den skulle bli bäst. Istället tog jag min allra första snus
och kan figure out själva.

A picture of you truly being yourself.

det är inte ofta jag skrattar  på riktigt, så det känns i hjärtat. Men de gångerna jag gör det,
då är jag mitt allra bästa och lyckliga jag. 

The most recent picture of you

marcus tar jobbfoton på mig, förra veckan,

A picture of you being ridiculous.

jag skäms var gång jag ser denna bild, jag var så häftig som hade lyckats komma över en hel flaska baileys
på hugo. o m g.

A picture of a time in your life that's over, but you wish it wasn't.

Hösten 2008, en lättsam tid. Var dag kändes som denna bild och jag måste påstå att jag kan sakna denna tid ibland.

A picture of a time in your life that's over, and you couldn't be more thankful that it is.
A picture of you when you were anything but happy

trasig, orolig, finnar, tom och tung i själen. Det var vår och jag försökte se glad ut på bild.
Jag var allt annat än glad.

A picture of you that you had no idea was being taken
          
vi gick ofta till trappan och lyssnade på fina band, den här gången kände jag mig extra fin
och någon vimmelfotograf fångade detta ögonblick. Minns inte vem vi kikade på, kan det ha varit hmm vad hette han nu igen Rebecca?

A picture of you when you were a different person than you are now.

Foundation och h&m klädd från topp till tå, jag kände mig fin minns jag men kände mig nog aldrig riktigt som riktiga jag.

A picture of how you'd like the world to see you.

en finurlig,rolig musikspelande liten varelse.

A picture that describes how you'd like to spend every day.

Mysandes i en stor säng med mina finaste vänner

A picture of a time when everything was changing

en period där jag växte som person något enormt, känner jag idag.

A picture that makes your heart hurt

vi ser så lyckliga ut, att de tiderna aldrig mer kommet komma tillbaka, det får mitt hjärta att göra lite ont.

A picture that makes your heart smile.

min fina vän & en underbar kväll. Det var sommar, kärlek och nya filurer i våra liv.

A picture of one of the best nights of your life

okej, denna natt höll precis på att börja. Ett antal timmar efter att denna bild tagits satt vi på tak och kikade på morgonsolen.
Vi hade fått nästan gratis kebab och det var studentvecka.
Det kittlas i min mage när jag tänker på det, det måste vara en av de bästa kvällarna i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0