21 jordnsurr & en fujica st701

Idag fyller marcus 21 år, det är bara 30 minuter kvar på hans födelsedag nu.
Jag gräddade våfflor & packade ihop till picknick för att sedan ta med den unge herrn till finaste havsutsikten
som ligger ett stenkast från torsvik48, det var så himla fint men så himla blåsigt att man frös om öron & händer.
Vi drack persiko-isté till, gott!



Som sagt fick Marcus en kamera av mig och JA! hipp hipp hurra den fungerade! Vi blev så glada för tänk vad hemskt om kameran inte hade fungerat, ack. Idag framkallades bilderna och titt så fina de blev.
Inte så kul med massa foton på mig, men jag var nog det roligaste att fota den ganska så gråa dagen.




blå lotus



Våren envisas än, skicka värme till oss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh. vilka fina foton det blev!

jag har haft en fin helg har, mest spenderad hos svenskarna. jag har inte skrattat sa mycket pa lange o fatt pippi pa nip tuck.

nu ar det regnperiod har..sa jag har suttit inne hela dagen och spelat kort o atit soppa.

PUSS.

2009-03-31 @ 20:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0