tangons city.


nostalgi.


den har bilden far mig att minnas. vet du vad?
sen att jag lyckades fa med en fin pojke pa bilden gor den val kanske lite battre
an vad den egentligen ar . han heter loyd o ar en av mina nya vanner har,
han kommer fran australien o ibland ar han lite svar att forsta sig pa.

blev marcus snall sen igar eller tvingade han dig gora mer saker ha.
be karln att vika upp byxorna, det ar ju nagot av det varsta som finns
med manniskor som trampar pa byxkanten.
det ar en pakistansk rosforsaljare som hanger efter mig. varje gang han kommer
fram sa sjunger han nagot, sager nagot fint eller klappar mig snallt
pa axeln. forut har han bara tvingat sig pa mig pa olika barer 
men precis nyss nar jag var pa vag hem fran affaren kom han
uppspringandes bakom mig hahah o borjade nynna pa nan fin melodi.

vad larde ni er pa forsta lektionen? gar du sjalv eller med amanda eller
nan av de andra flickorna?

PUSS.



Kommentarer
Postat av: k.

han låter som en läskig

men rolig man den där indiern, packisen.

Som vardagslycka!

2009-03-05 @ 00:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0