string

Raraste Rebecca

igår fikade jag och amanda på string, it is a shame att man inte fikar där oftare. Jättejättegod och stor kanelbulle och en trocadero för endast 33 kronor.
Efter lets dance igår kväll deckade jag totalt i soffan, med kläder och glasögon på. Imorse vaknade jag på soffan med täcke över mig och utan glasögon. Så utmattad var jag, det var som om hela veckans trötthet samlades i en enda klump. Så, jag missade vem som åkte ut.

Idag har jag tvättat kläder, eller jag håller på. Och minns du att vår granne som en eller två gånger glömde sina nycklar i nyckelhålet på fel sida av dörren? och vi först tänkte knacka på men sedan blev rädda? Och nu har samma sak hänt. Huvudnyckeln och nyckeln till det extra hålet sitter kvar, de har gjort det hela natten! Vem är det som bor där?! Varför gör hon/han så?! Det är ju läskigt! Och brukar man inte ha båda nycklarna i tillsammans i en nyckelring? Mysteriskt!
Lite action from torsvik!

Så, det nästan snöregnar idag, på söndag ska det ble 8plus grader sägs det, då är våren på väg och fåglarna sjunger trots snön. Tror du att fåglarna sjunger in våren och bort snön? Det gör jag. Och sjunger duvor?


Ha en fin sommardag ca 2 timmar från oss med ryanair!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0