parc del laberint



jag har inte varit i så många parker här i barcelona, förutom parc güell o montjuïc, så vi bestämde oss för att besöka parc del laberint. det är som en jätte stor trädgård med fina och läskiga statyer över allt o bänkar man kan sitta på. bra va!
sen , som namnet förtäljer, fanns det en stor labyrint. det var rätt läskigt för jag har bara gått i den där lilla i vasaparken förut. fast den kanske inte är så liten längre?

om en stund ska jag till guifre o titta på deras terass, det är den jag är mest intresserad av!

hur gick presentationen??

rebecca.

Kommentarer
Postat av: k

elo!



Vad härlig parken ser ut och en stor labyrint, den parken vill jag besöka! Ni ser ut att ha det varmt, men vet du vad?! Idag var det vår hela dagen men inte så man kan gå utan jacka men vår var det allt!

Den 1 juli kommer husägaren tillbaka och då måste jag flytta ut så nu letar jag sommarlägenhet här, wish me luck.



Presentationen gick bra, men jag känner mig inte klar för har småskit kvar att göra, ex sy fast knappar och göra tygberäkning.



SKa skicka bild på blusen :)



Kramisar!

2009-03-26 @ 20:37:25
Postat av: r

Jaa men det är jätte varmt, bara att jag inte har några sommarkläder det är därför jag går omkring i de där kläderna var eviga dag!

jahaaa. fan vad trist men det är ju bra att ni börjar leta nu iallafall så det inte blir lika stressigt som det blev för oss.

ja, jag vill se den!



PUSS.

2009-03-27 @ 01:09:19
Postat av: k

Jaha, ja du ser väldigt påklädd ut för sommarväder!

Ja eller det är inte alls trist att han flyttar tillbaka då, för då slipper jag hålla på och inte veta när jag ska säga upp lyan osv. Samt att vi alltid kan bo hos amanda&gabriel juli/august eller hyra ariannas lägenhet för då är hon i usa!! Det ser ljust ut :)



det är lets dance final nu!!!



PUSSel

2009-03-27 @ 21:06:39
Postat av: r

jahaa. men vad bra- då är väl de ganska löst?

nu ska jag ut o sola! moahaha. puss.

2009-03-28 @ 12:52:04
Postat av: Anonym

jahaa. men vad bra- då är väl de ganska löst?

nu ska jag ut o sola! moahaha. puss.

2009-03-28 @ 12:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0