l'été

idag hade jag min första franska lektion, den var en aning förvirrande och den unga franska läraren som talade så fort gjorde det inte bättre. Han var fransman, inte bara kunde man höra det på hans brytning utan även se det på hans kläder. Eurotrash, lite bara, det enda eurotrash är att han har så pass långa jeans att han trampar sönder nederkanten så den blir helt fransig och snuskig.

Nu har marcus gått och blivit sjuk, han feberyrar och säger konstiga saker medan han sover sin halvtaskiga sömn, typ lägg de största bak. ?!?!  Jag får ingorera honom, men jag blir rädd, det är läskigt när folk yrar i sömnen, haha som du gjort ett x-antal gånger!

omg han är helt borta och yrar...blir ju för tusan rädd! Men nu måste jag rädda honom...jag hade tänkt o skriva lite mer vettigare saker men det får bli en annan dag.

kramelikramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0