it is a hard thing faking a smile when you feel like you're falling apart inside


jag sov till 12 och något, jag gick upp jag dushade och jag städade hela lägenheten. Jag försökte att leva med det, men jag kan inte fokusera om lägenheten känns som en smutsig toalett. Det är helt enkelt inte jag hur mycket jag än försöker leva med lite smuts i några hörn eller lite kläder på golvet eller damm under bordet.

Jag drömde en konstig dröm inatt och jag kommer ihåg varje del, den var sådär konstigt äkta och konstigt drömaktig.Det var en massa personer med i drömmen, och bara personer som på riktigt har eller har haft en relation till mig, och som sa saker som jag ville höra och saker jag helst inte ville höra men som var på riktigt.
Och än en gång handlade en del av drömmen om att inte missa färden hem vilket gav drömmen en kusligorolig känsla, jag tror att vårt missande av planet hem har satt djupa spår inom mig. hah.

Esco hade tajts och en stickad pullover på sig, jag undrade var hans byxor var. Jag hade även tappat bort min sovsäck(det har jag gjort på ritkigt) Ja, om du var här hade jag ju berättat hela drömmen. Du var också med, först var du alex i min klass sedan var du du.

Vad ska jag ha på mig ikväll? Jag vet inte.





Jag tror våren har kommit. Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0