have no fear of perfection, you'll never reach it



Goddag

Inatt drömde jag en läskig dröm, eller flera obehagliga näst intill mardrömmar,
varje gång jag dricker alkohol känns det som om jag har läskiga drömmar, kanske inte sover så bra då.

När jag skulle göra frukost så upptäckte jag en sten på golvet, så skulle jag sparka undan den och så börjae "stenen" röra på sig!!! Det var någon typ av insekt, jag har lagt en burk över den som jag inte har något lock till så väntar på att marcus ska komma ikväll och undersöka den, ser ut som en stor brun fästing, obehagligt och äckligt.

Hos Madeleine igår fick vi risotto, brödpinnar, snittar med underbar ost på och efterätt bestående av varmapäron med smält aftereight och glass på, samt rött vin det var hur gott som helst. Hon har även världen bästabästabästa lilla lya, med världens finaste sjöutsikt och i badrummet finns det ett badkar med tassar av guld och golvet är av trä och det känns som om man är i en liten sommarstuga. Gröndal, känns som ett eget litet samhälle som påminner om pellesvanslös värld. Där vill jag bo!

Nu ska jag rita, önska mig lycka till...

Nu vill jag ha vår... vet du vad igår när jag gick ut runt 18-19 blev jag helt till mig. Det var fortfarande ljust ute, som en sommarnatt och luften kändes småkylig precis som det gör på sommarnätter. Mitt hjärta dinglade med benen ner för bryggan och sedan blev det mörkt.  




Kommentarer
Postat av: r

ooh vad gottis. men har inte jag varit där? hon hade väl en kille som var musiker?

nu ska vi ut o gå. gå. gå. mitt öga rycker sådär du vet. kanske för att jag har sovit lite konstigt.

sen har jag fått ett utslag av min rosring. så den ligger på hyllan nu.

hoppas dina illustrationer blir fina.!!

2009-03-22 @ 16:07:55
Postat av: k

ja du var i hennes gamla lya! Hon och hennes musiker har precis flyttat in till denna lilla sommarstuga i höghus :)



Mina illustrationer suger men det skiter jag i. Det känns som om en tolvåring ritat dem, men jag låtsas som om det är meningen. Jag kom också på att det tyvärr inte är meningen att jag ska vara duktig på att rita, så jag tänker inte gå emot ödet och försöka bli bra heller. OKej, jag har en dålig dag känner jag nu haha. Becca jag vill göra något kul och nytt, börja sjunga jazz eller bo på grönland eller nåt... hjälp rädda mig låt oss dra.



Hoppas ögat slutar hoppa och att du snart kan ha din ring igen!!

2009-03-22 @ 16:19:29
Postat av: en som försöker vara ärlig.

ja skit i de.! jag vill ryssland. jag vet inte vad de är som gör att mina tankar dras till ryssland. kanske efter stjärnbiljetten eller brott o straff.det är bara någonting mystiskt med det landet. kanske finns där någonting att hämta.



det kanske är en giraff som bitit mig på fingret o inte alls ett utslag.



(stjärnbiljetten utspelade sig ju i lettland men minns du lägenheten han kallade för barcelona?)

2009-03-22 @ 22:28:08
Postat av: r

ooh vad gottis. men har inte jag varit där? hon hade väl en kille som var musiker?

nu ska vi ut o gå. gå. gå. mitt öga rycker sådär du vet. kanske för att jag har sovit lite konstigt.

sen har jag fått ett utslag av min rosring. så den ligger på hyllan nu.

hoppas dina illustrationer blir fina.!!



2009-03-25 @ 18:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0