dotra mi.


nu ar jag mig berusad. forsta gangen pa kanske...fem veckor.
jag har ett bitmarke pa armen o har blivit mycket skicklig pa att rulla cigg.
nu borjar jag tanka pa hur det ska bli att komma hem. idag var nog forsta gangen jag
forsokte tanka det pa riktigt, for jagmaste nagon gang borja tanka pa att jag faktiskt ska hem
en vacker dag. sa den sjunde maj kanske det blir, det kostar mig 0kr sa far nan foralder betala
skatten.
jag skulle sa hemskt garna vilja att du kom hit. jag saknar dig. pa rikt.
KOM kom. 

TRE  kramar.

Kommentarer
Postat av: karola

HEJ!



Vad roligt att alle & jag(igår) undrade om du ännu inte hade druckit alkohol, jag tycker du varit duktig som håll dig borta från fullerier.



Känn ingen press på att komma hem, kom hem när du känner dig redo(= senast i juni)



Allt har känts så himla mycket bättre sen vi hade vårat livsamtal på msn, tack än en gång!



Nu är våren här på riktigt, det är liksom lite för varmt för att ha halsduk och halvars har öppnat i nkpg. så VÅR! Ikväll ska vi på POP CIRCUS! OM jag får chansen ska jag vinka in i kamera, håll utkik.



Tusenkramar

2009-04-01 @ 12:01:30
Postat av: karolin

jag vet inte? har man det? haha!

2009-04-02 @ 23:37:41
URL: http://ourlastdaysaschildren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0