bohemian like you.


karoline, jag är också ett lördagsbarn kom jag på nu! föddes 02.02 en lördagsnatt i mitten av september.
Det bara osar fest!

men som vi sa, vi är ju ganska ofestiga av oss i dessa tider, vänta bara till alla ljumma sommarnätter!
idag har jag ätit happymeal vid havet, fått en ful hund och nästan blivit brun på ena axeln.

jag tror de är någon skum typ som bor där. jag såg aldrig vem det var som bodde där, har du gjort det?
ne. usch. jag har aldrig hört en duva ge ljud ifrån sig. de ser mest bara fåniga o blåsta ut vilket i och för sig
inte har så mycket med deras talförmåga att göra. om de motförmodan kanske piper ibland så är det säkert
fult och rått.
fast en vit duva kanske låter snäll o lite himelsk.











för mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig.

Kommentarer
Postat av: karilini

det är då allt meningen att vi ska vara vänner, kan det bli bättre än två lördagsbarn? Det förklar ju allt. ALLT, varför vi är två väldigt festliga impulsiva knäppa damer som lever som om var dag vore en lördag. Jag tror på ödet.



Idag kom jag på att jag ska översätta fåglarnas sång, till människosång. fåglarnas vårsång är finast om du var här skulle du få höra min imitation!



ps. macke såg grannen idag och han sa att han verkade as shysst(å hälsade käckt!) men att han även verkade väldigt stressad, kan bero på det?



stavas käck så?



puss

2009-03-15 @ 22:17:14
Postat av: repuckel.

ha. knäppa damer! mitt liv bygger nästan enbart på ödet. jag lever som om ödet styr hela mitt liv. !!



o vilken fågel är det du imiterar? gråsparvar eller skator?!



haha hälsade han käckt så jävla rolig kommentar.

aah det kan nog allt bero på det, fast hm. känns ändå lite läskigt..han kanske vill att man ska gå in o kika i hans lägenhet. han vågar nog inte bjuda in någon..den är säkert jätte spännande med apor, buddhor o det luktar rökelse överallt!



kärlek.

2009-03-15 @ 23:35:59
Postat av: karita

Jag vet inte vilken fågel jag imiterar, inte ens marcus vet. Men den som låter mest kan det vara gråsparven?



Ja, han vill säkert att man ska komma in. Han lockar in människor, o när man knackar på för att säga du glömde nycklen så drar han in en!! Eller så är han bara blyg o vill ha besök...o visa sitt häftiga hem.



shärlek!

2009-03-15 @ 23:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0