when skies are grey whens skies are blue I'll think of you



idag fick jag leveransrapporter om att mina sms till dig nått dig! Gjorde de det?
Båten var rolig och tråkig på en och samma gång, men das boot är inget för mig nej-
NEJ. uret visar snart 00.00 på natta och jag ska panera fisk, haha.
 Det snöar lite här och imorgon kommer anna&co (deras klass) på sthlmsbesök och gå på konstskole studiebesök, så ska äta lunch med de, fint med nkpg besök :)

Idag har jag vart hos maria och haft ritkväll, hon steke kokosplättar. Har du ätit det? Jag hade aldrig hört talas om något sådant! Ägg,grädde & kokosflingor det var gott och hemskt mättande,  puh! 

I helgen kommer förhoppningsvis esco blesco på besök och nu nu nu är cilla&alle i chile! Härligt va?! 
Jag vill bara kunna ringa dig och snacka, kan inte du ringa från en kiosk eller nåt? 

wiiii! Kan inte du komma när malin kommer,  men det kostar väl massor, bajzzzzz.

Kramar!! 

Kommentarer
Postat av: r.

jaa!! jag fick dom igar. min mobil har varit urladdad o helt vardelos har i barcelona. men sa kopte jag ett spansk kort o skulle kolla lite nummer pa mitt svenska, da fick jag dina sms! ooo jag blev sa glad.

sen hade vi forfest o jag blir galen pa mig sjalv. satter mig alltid pa sidan o igar gick jag over gransen, jag spelade patiens pa datorn. herre jisses. men sen blev det lite roligare pa apollo.

pa fre flyttar malin o co, da ska jag kanske hjalpa dom o flytta. nu bor jag hos d. det ar bra.

du vet han killen som jobbade pa hostel inn tango city, han skrev till mig pa facebook o undrade om jag inte skulle komma tillbaka snart o att b.a vantade pa mig. var fick han luft ifran??! ha

men vad mysigt, nej jag har aldrig hort talas om kokosplattar bara kokostoppar. men det lat gott!

ja alle o cilla ja, dom har de allt varmt o bra nu!

nu vet jag inte vad jag ska gora, kanske skriva dagbok. ha en fin natt! puss.

2009-01-28 @ 01:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0