fumar puede matar. som om jag inte visste.


en glad kille sager hejda, eller ar han glad?! han ser mest ut som en

liten rackarunge som just ska lagga i nagot farligt i mathildas drink, ha.


hej karoline.

det har är lite bilder från olika dagar i barcelona o girona.
ingen kom i rätt ordning, men de kanske inte spelar någon roll !

på någon bild äter jag räkor, vet du hur goda dom var?!
he- kokosräka!

jag har köpt nya skor idag, dom är lila. ville ha marinblå men de fanns inte
så jag köpte lila. de kanske inte är min färg. men jag känner mig ganska svart i dessa dagar, så det kanske livar upp min klädsel lite. fast hm, jag gillar ju svart. äsch.

på en efterfest så försvann karolins kamera, det var skit trist. borde fått med boven på kort.

 

vad hander i estocolmo i helgen?!

 

PUSS-

 

.


Kommentarer
Postat av: marcosss

becca du ser halv sovande ut på alla bilder :D haha hoppas allt e bra me dig vickan.

2009-01-30 @ 11:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0