en annan del av köping.



heej!

okej kaoline jag ska allt skriva minst en gång i veckan, det lovar jag dig.
o barcelona är som barcelona är som  mest. det kommer nog ta några dagar eller veckor
innan någonting radikalt har hänt i mitt liv. jag har träffat lite trevliga människor o d ville att vi skulle
till paris i helgen. det kunde ha blivit billigt, tills vi kompå att vi inte hade någonstans att sova. så det
kanske blir milano istället. han har tydligen en massa vänner där.
malin har en ny piercing idet gamla hålet o jag funderar på att göra en tatuering, eller inte!




det är jag med en äcklig docka i något kvarter, sen d sen jag när jag som vanligt
måste borsta mitt förskräckliga hår.
jag måste bli bättre på att fota, jag vet !

hejdå mitt kärleksfrö!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0