barcelona blaser bort.



du ar sa himla fin.
nar jag ar ute tanker jag alltid pa dig o att det skulle bli
tusen ganger roligare om du var med. pa riktigt.
d bor bredvid en brasiliansk bar dar olen kostar 1 euro
o jag sa vid ett tillfalle att jag ville hora en lat av dylan.
da satte han i baren pa en o varje gang vi har gatt dit har han tittat pa
mig o blinkat de ganger han spelar en dylan.
det ar fint o jag vet att du skulle le lika mycket som jag.

hoppas du rockade sonder den dar jakla baten, om du laser det har i morgon,

jag skulla garna vilja hora dom brudarna spela, ! bara man lyssnar pa marias myspace
blir man ju sugen pa att svanga de lurviga.

gusmi lycka till med erat uppdrag sa vill jag hora mer ingaende information nasta vecka.


ha en fin kvall i den lilla staden o halsa alle o cilla o robertino om han kommit hem ifran oslo!!

nu ska jag aterga till att lasa om nagra bonor jag kopte i varldens basta asiatiska butik idag!!

Puss!




.




Kommentarer
Postat av: K

jag blir helt till mig!!

Jag älskar bobdylan och jag skulle älska den där baren med öl för 1 euro! Ifredags lyssnade vi på massa dylan, och på festen fanns en dylan kopia. Jag hörde att det blåste som tusan i barcelona, hoppas ni mår bra!

Båten har en konstig stämning men det var roligare än sist men fortfarande ingen höjdare.

Idag är norrköping grått, jag längtar till vår som aldrig förr. jag glömde att ringa robban igår och fick så dåligt samvete hoppas han är kvar i oslo. Ska hem till mamma snart!

SAKNAR DIG! ! ! Jag spricker snart vi måste ju seeeeeeeeeeeeeeees, finns så mycket skit jag vill säga!

2009-01-25 @ 14:41:40
Postat av: r.

jaaa visst ar det fint, ooh en dylan kopia. kan det bli mycket battre???

ja det var tydligen nagra som dott sa pappa. o jag blaste nastan bort igar, fast jag dog inte.

aaah men jag tror han ar kvar i oslo..

Vi ses snart mitt russin hahhha. ta hand om dig!

PUSS

2009-01-25 @ 15:06:58
Postat av: russin

alltså jag har ätit massa russin den senaste tiden, vad kul att du kallade mig för russin. Vi ses ju inte snart det är hundramiljoners tid kvar! Kom hem på en liten visit då!

2009-01-26 @ 01:08:29
Postat av: r.

russin ar gott med mandlar o glogg. minns du !

2009-01-28 @ 01:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0