the streetlights they shine bright I'll be home tonight



ja jag ska nog lägga upp bilder. men ibland är det så tråkigt att ta kort för då känns det som att man missar hela verkligheten. duvet. men jag kan ta kort ikväll. vi ska på nån jägermeisterfest. tror jag iallafall. skit kul med mer festbilder!
vad har hänt med din lilla vän, det var trist att höra. men ja mackes fungerar väl lika bra !
ja men jag vet jag har nästan aldrig ätit tigerräkor men den där kvällen åt jag nog tillräckligt. men jag har fått pippi på kokos, det var nog mest det.

jaa jag har sett lite av visningarna på dn.se det var fint. jag tyckte om nån som var inspirerad av madicken, har dock glömt bort hennes namn.
hahah ja det skulle inte förvåna mig om jag kommer hem med fransiga jeans o ett nätlinne. modet här är ju inte precis nåt att inspireras av, till det bättre alltså.

Stressa inte för mycket bara lillevän. jag hade velat komma på erat öppethus!!

fyy jag vill med till arkitekthögskolan, hhaha. får se om det blir samma äventyr som förra gången!
det lär ju bli en helkväll, verkligen. jag är avis.

jag har med köpt mocka. låga du vet sånna som vi tyckte var så fina i polarn& pyret reklamen.
 250kr. det känns pissdyrt, men sen när jag tänkte på vad de kan kosta i sverige så är de ju rätt billigt.
vad köpte du för några?


Pusspuss!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0