låt oss fly landet


Våren 2009 kommer jag till största delen följa mina vänners liv genom internet  (s.k bloggar)
Det känns lustigt men  kul. Givetvis kommer min mage vrida och vända på sig när jag ser att de promenerar i värmen medan jag springer till bussen för att det är så väldans kallt här.
   Men stockholm är fint trots kylan, så jag ska inte klaga.
 Hemskt lustigt kommer det vara att inte ha dig här rebecca,
Oh well, snart är det vår och det kommer bli fint som snus!


Ikväll ska vi ha sydamerika träff med två folk som alldeles för snart åker dit. WIIIIIIIIIIIIIIIIIII.

Klatch!!

/karoline



mina två vapendragare, sista kvällen på luffen! Peru-arequipa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

rebeccaaa! jag måste få träffa dig innan du åker! PUNKT.

2009-01-05 @ 12:41:50
URL: http://sarahg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0