ladybird



 Oh! ni ser ut att ha det så himla bra, slappa festfyllda roliga dagar och nätter.
 Du får lägga upp fler bilder det är så kul att se!
Jag börjar ogilla räkor, igår åt jag tigerräkor och jag blev lite  äcklad eller mycket.
Nu har du snart vart i barcelona i tre veckor, nyss var det bara en vecka. Och snart har jag gått i skolan i en månad!

Min kamera fungerar inte längre men jag hoppas att den får liv igen. Marcus har ju en kamera så det kan dyka upp lite bilder såsmånigom (hur stavar man till det ordet egentligen?)

Här i stockholm har det vart modevecka så just nu sitter jag och tittar på alla visningarna (du kan se dem på bon magazines hemsida, titta!)  så du liksom håller dig uppdaterad om det svenska modet så du inte kommer hem i jeans med låg midja och broderingar med en liten glittrig topp över.
På måndag har vi öppethus och vi ska visa upp oss lite med draperingar som vi har jobbat med(väldigt lite)

Idag är jag L E D I G, men ändå inte har en del arbete att göra. Varje dag, varje minut. Tex idag måste jag köpa tyg och göra klart min plaggskiss för min blus. Jag tror jag har bestämt mig. Och så ska jag göra mönster för herrbyxa. Borås textilhögskola har även visning i stan, får se om vi går dit.  

Denna helg i sthlm får duvboet besök av amanda&co. På schemat står det vinkväll och arktiketskolan, där ariannas kille ska ha födelsedagsfest. Esco har även sagt att han kommer hit på lördag så det blir kul! 
                           
Vad har du köpt för skor? Du måste lägga upp en bild på det. Jag tycker lila låter fint, mina är  i hallonröd mocka!


Puss&kraaaaaaaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0