I no longer care if the sky is crying



Igår skickade jag ett meddelande till dig, jag hade druckit en hel flaska vin.
Senare skickade jag ett till,  jag hoppades att det skulle komma fram.
Ännu senare skickade jag ett sista fast att jag visste att mina textrader skulle skulle lösas upp och försvinna ut i ett okänt universum och aldrig, aldrig någonsin nå dig.

Jag har insett att det finns vissa saker i världen som jag bara pratar med dig om och nu kan vi inte göra det, igår var en grym kväll. Weekday festen blev till nyckelviken(den där konstskolan) fest. Shida och maria(du vet, amandas vänner) spelade skivor och drickan kostade 25 kr. Det var grymt. Det var så jävla mycket is och jag vet inte hur många gånger jag ramlade på vägen hem. Nu är jag i norrköping, ikväll är det DAZ BOAT(hahahahha) vi ska dit, alle och cilla åker imorgon.

Och uppdraget vi fått är att göra ett par snowgoogles och måla på stumpbyxor, det är accessoarer som hon ska ha till sin fotograferingen av den nya kollektionen. Vet inte så mycket än men på tisdag ska vi träffas så då kan jag berätta lite mer.

Kramarkramarkramar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0