HEJ



Rebecca has left the building
Marcus has entered it
Rebecca är i sköna gröna barcelona
jag är i stockholm.
Nu har denna blogg blivit ett slags medel för mig och rebecca att hålla oss uppdaterade om varandra,
så rebecca jag vill ha MINST ett brev från dig en gång i veckan. Här är mitt brev.

Cher ami!

Det känns att du inte är kvar i landet, vi kan inte sms eller ringa varandra (vi kan men vi har ju aldrig pengar på mobilen)och vi kan inte busa eller äta ihop. Jag somnar inte till ditt klickande på tangenterna eller sex and the city, vilket för mig var en trygghet och jag somnade alltid på en sekund! Nu börjar jag vänja mig vid tystnaden och det kanske tar tio minuter att somna. Jag går inte upp själv på morgonen längre, det är ett plus.

Här hemma förberer jag mig inför våren som kommit och knackat på mitt bakhuvud, det är allt från jobbsökande till portfolio som ska fixas, en hel del att stå i. Det är kul, det är påfrestande ibland, Jag planerar även att läsa grundkurs i franska, bra att ha om jag hamnar i Paris i höst.  Så nu vet du lite om mitt lilla liv.

Amanda och jag har även börjat planera ett barcelona besök när skolan slutat, som en avslutningsresa, jag hoppas att du är kvar då men ändå inte eftersom det vore kul om du var här också. blabla nu drar jag ut på det. Vore fint. 

Marcus tarväl hand om din plats i duvboet, han har inrett så fint så. & våningsängen är ett minneblott. Jag måste fota så du får se the extreme makeover.
 
Skriv snarast!

Hjärtliga hälsningar 
Tu amiga! 



Kommentarer
Postat av: rebecca.

jag saknar dig min käraste vän.

2009-01-15 @ 21:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0