day tripper on an apple



Hej!

Jag tycker att det är kul att läsa om era fester, det händer så roliga saker när man festar och blir  f u l l(we know) men annars också så klart.
Var det i  girona du var? Bra att du var med fina människor i allafall, det glädjer mig :)
Nu lyssnar jag på tta, det var längesen det. Marcus tog med sig sina högtalare och sin stereo så det är grymt bra ljud. 
Igår var det hemskt hemskt väder här och min sula hade gått av på mitten och jag var dyngsur och jag såg soliga bilder från bcn och mitt hjärta sved lite grann. Men Idag var det fint (finare) väder och jag köpte tamefan nya(helt nya) skor, jag går omkring i de nu, eller sitter ned med de nu. 

OH jag blir så sugen på att dansa&festa när jag läser om era fester!
Jag, alejandro och sergio hade en hemskt trevlig helg senast, vi åt god mat från fredag till söndag och vi hann med en del dansande, grym musik och dricka. Nu längtar jag till fredag.


Du, jag tror din budget räcker väl om du äter baguette och advokado med lime&salt varje dag samt dricker 6-pack estrella.  Så kan du ju variera med något annat då&då haha. Nej men, ska du inte jobba din jäkel?
Kom även ihåg att du har 1100 kr som du ska få av mig.  Behöver du de denna månad eller går det bra i februari? 
Fast iofs jag för nog över 500 denna månad och resten nästa! Går det för sig?
  
Ja, vad mer kan jag säga! Jag & maria har fått ett assistent uppdrag av vår förra lärarinna, två uppdrag. Ska blir grymt kul.  Det är väl senaste nytt härifrån. Plus att jag ska sy upp en "bröllopsklänning" till en av sergios vänner. Hon ska gifta sig i juni och vill ha en fin budget klänning så jag tog uppdraget. Ish ish!

Nu ska jag jobba lite, se på ett nytt tv4 program  och längta till min vår :)




Saknar dig & er!

Er vän

Kommentarer
Postat av: rebecca,

han lagar mat

sa jag inte ska ma illa

nar jag dricker for manga ol ikvall.

2009-01-21 @ 23:34:47
Postat av: malin

rebeccas festande & gratis-fyllor lever bara vidare pga mina kontakter! hahahahha! hon ar helt i extas! jag kommer nog inte kunna aka till sthm nar jag kommer till svea. varken tiden eller pengarna racker till det! forlat! du tror inte att du ska till norrpan pa hela den veckan?

KARLEK!

2009-01-22 @ 14:47:55
URL: http://heymalin.blogg.se/
Postat av: k

hahaha rebecca lever vidare på sitt gamla vanliga sätt, glider som en räkmacka.

Vad trist att du ej kommer hinna med sthlm men jag ska självklart försöka hinna med nkpg! Jag kanske kommer den 14 istället, det är ju en lördag då skulle vi kunna gå ut :D Hur länge kommer du vara här? Vilka datum?

KÄRLEK!





Rebecca, är det dickie som lagar mat åt dig?Är du lite kär mån tro? hihihi

2009-01-22 @ 19:41:48
Postat av: malin

jag kommer vara i norrpan 8-16 :) sa om du kommer 14 kan vi mysa massor!!

jag kan ringa nar jag ar i svea!



karlek!

2009-01-23 @ 14:15:51
URL: http://heymalin.blogg.se/
Postat av: rebecca,

jaa det ar han som lagar mat.

jag saknar dig o jag ar ingen rakmacka!

2009-01-23 @ 16:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0