Cher ami


God kväll!

Jag tycker det låter väldigt äventyrligt att från en dag till en annan kunna åka till milano eller paris. Frihet. Fint. Väldans kul låter det, Jag önskar att jag också kunde göra det men det kostar som sagt. Jag får lov att åka på kortare och betydligt mycket billigare resor nu för tiden (särskrivning?)  exempelvis från ropsten till t-centralen. haha!

Och när du skriver "han har många vänner där i milano" menar du då herr D?  Jag antar det men är inte helt säker.
Vad trevligt med nya och snälla människor, är det mr D:s gäng?
Och bor han trevligt herr D?
Och hur går det med neil, ska han besöka dig snart? :D

Ikväll har jag umgåtts med mina kära farbröder, vi fikade och gick på bio där vi såg en deppig film i världens, jag menar välrdens minsta biosalong. TRE rader, det var komiskt må jag säga.

Nu blir jag irriterad.
 Marcus är arg bara för att jag "stör" honom med datorn. ORKA.

Ska sova nu, ett surt hej då från mig.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: rebecca.

ja jag menade herr d, han bor bra nära malin o co. jag pratade med neil igår o han kommer i mars.

om någon timme ska vi till en bar där en vän till malin skulle ha kalas. puss , jag skriver mer en annan dag!

hälsa markus att han får sluta störa dig när du skriver till mig !

2009-01-16 @ 20:43:50
Postat av: k

haha ja blä fan!!

Hoppas du har en trevlig natt :) Hälsa malina! Pusss

2009-01-17 @ 03:28:05
Postat av: malin

karoline, kan du inte halsa pa snart? trion samlad! & forresten, kommer du vara i norrpan pa din b-day? jag ar ju hemma 8-16 februari :D

PUSS & karlek!

2009-01-19 @ 14:40:10
URL: http://heymalin.blogg.se/
Postat av: k

hej käre vän! jag skulle hemskt gärna vara med er snarast! får se om jag lyckas klämma in någon billig resa, jag hoppas det :) Jag kommer troligvis va i sthlm på min födelsedag, men vad sägs om att kalasa här!? :D hihi Puss&kärlek!

2009-01-19 @ 20:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0