365 dar sedan

 
väntade vi ivrigt på att få stiga på planet som skulle ta oss till vår största resa hittils
vi skulle på planet där jag glömde min finaste jacka någonsin
planet från london till brasilien
dagen efter denna dag skulle vi så småningom sätta oss på ett litet litet plan som tog oss till en stad nära tocopilla.
där började vår resa. Det känns som igår.

Denna resa var anledningen till att vi startade denna blogg...om du minns?

Det känns konstigt. Jag önskar att jag satt på planet idag igen. Jag önskar att jag varje år den 2 januari satt och väntade på ett plan som skulle ta mig till något nytt & stort.  Sydamerika skulle inte skada.Ingen ny plats skulle skada.

Att resa må vara något bland det finaste i livet, att upptäcka den jord vi lever på. Att möta nya kulturer, nya platser. Ja, att bara möta de som vi delar vår jord med. Om jag inte fick resa skulle jag kvävas.


Så ikväll sitter jag inte på ett plan, ikväll ska jag lyssna på mina två kära vänner som ska spela skivor på det lilla lilla dansstället i min lilla kära stad Det är inte så dumt det heller, att starta året med grymma takter!



klatch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0