studio. lissvik.





igår regnade det i barcelona. jag gick under ett paraply i Gracia o mina skor blev blöta.
malin har fyllt tjugo vintrar o jag är dum som inte klär ut mig. men jag fick ialla fall se kavinsky!


vad mysigt det såg ut med alla växter i fönstret. lite mer ombonat än ett stort duvhål!
När jag kommer tillbaka vill jag också gå dit. dit dit. till millesgården.

härom dagen var jag på den brasilianska baren igen o träffade några svenskar.
bland annat en snubbe som jobbat på café string men som nu sysselsatte sig med att
resa genom europa o bli fängslad en natt i paris. han var lite läskig. han tyckte vi skulle ta en
tidig frukost någondag. runt fem. när vi var i något lite mer normalt tillstånd. då sa jag att jag bara
druckit en mojito o öl. då svarade han med,a fast jag menar jag.
tog lite lcd förut. han var lika gammal som oss.

nu tänkte jag gå till en konsthall som ligger tio meter från min bostad. den verkar intressant.
o nyskapande.
malin har flyttat , numera är hon granne med apollo o har privat takterass !

ha en fin dag o hoppas solen fortsätter lysa på er mina duvor!


.




.

Kommentarer
Postat av: karolitttaa

vilken läskig snubbe, var han söt? hihi

Cafe string, mmm! Vi åt frukostbuffé där för några helger sen det var UNDERBART, de hade pannkakor och glass!



allt verkar flyta på för dig, det är bra :) Om jag hade massor pengar skulle jag besöka er och speciellt malins takterass GRYMT!!



Just ja, jag betalade elräkningen 744 kr. Så delade jag det på två och resterande upp till 500 kr var 138 kr om jag minns rätt. Så jag överförde mellanskillnaden till dig. Så nu har du liksom fått 500 kr denna månad, hänger du med?

2009-02-02 @ 19:20:40
Postat av: rebecca.

ja alltsa nej..he han var val inte precis sot. men sodersnubbe du vet.

niice! ja jag tankte precis att det blev bast om du gjorde sa. sa jag forstar precis (:



nu tittar jag pa popcirkus pa svt.se o minns nagra fina kvallar pa debaser medis!

2009-02-02 @ 19:40:49
Postat av: karrobarro

vad bra att du förstod ! :D



Om du skulle va här innan popcircus slutar skulle vi kunna gå på ett det någon onsdag. Vi funderar på att gå någon dag, då kan jag vinka in i kameran hihi

2009-02-02 @ 21:28:30
Postat av: rebecca.

!!

jaa det verkar mycket roligt! jag skulle gärna gå dit.

nu ska jag snart till takterassen !

PUSS

2009-02-02 @ 22:39:30
Postat av: karolin

glöm inte bort att ringa om du vill hänga med oss nu rebecca! och karoline, vad fin du är i kort hår (bilderna nedanför) :)

2009-02-04 @ 15:14:14
URL: http://barcelonaliving.blogg.se/
Postat av: malin

rebecca, min lilla dotter. hoppas du klarar dig fint i storstan utan mig. jag kommer sakna dig, saklart! men jag tror att dagarna kommer ga snabbt!!

ta hand om dig sjalv & lyssna ine for mycket pa mannen!

PUSS

2009-02-05 @ 14:01:17
URL: http://heymalin.blogg.se/
Postat av: karolita

OMG! Har becca blivit en riktig liten hustru?! Jag citerer "lyssna inte för mycket på mannen"

hahah



Malin är du på väg till suecia?

& karolin tack så mycket hihi :)

2009-02-05 @ 14:20:33
Postat av: rebecca.

vavava? jag lyssnar inte alls pa honom, vad sager du malin?! hahah. bara att han ville mota mig nagra ganger !



2009-02-05 @ 15:39:56
Postat av: karro

yeah yeah

2009-02-05 @ 19:09:57
Postat av: r.

karro, tror du verkligen de om mig?

2009-02-05 @ 19:25:01
Postat av: reb.

kan inte någon kommentera den underbara musiken istället?!!

2009-02-05 @ 20:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0