popcircus


nu är det popcircus på tv, något rockigt band som inte riktigt faller mig i smaken.
Det var länge sen du skrev, tycker du ska skriva något snart. Jag kikar ofta in och väntar på att du ska ha uppdaterat och idag orkade jag inte vänta nå mer så jag skriver :)

Som du vet har jag varit sjuk sedan söndagen, vilket har gjort de senaste dagarna ganska så tråkiga. Jag har sovit dåligt och imorse vaknade jag halv 6 av att jag hostade så mycket så det gjorde ont som fan. Jag som annars sover som en stock.

Imorgon kommer esco och stannar tills fredag, han kommer på egen risk! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, något trevligt förhoppningsvis!

Nu ska jag fortsätta vara sjuk!
 
kramar kramarkramar!

Kommentarer
Postat av: reb-

jag väntar ihärdigt på att det ska läggas upp på hemsidan, men jag gillar inte dom där rockkillarna. men ternheim ar fin.

ja. jag ska skriva imorgon hade jag tänkt!

hoppas han tar hand om dig imorgon. puss!

2009-02-18 @ 23:47:16
Postat av: karöline

esco har tagit hand om mig väl :)

Vi har gjort semlor och jag fick en jättefin bok i present, med massa bilder från paris!

love!

Ps. var är ditt inlägg som skulle komma idag?! :O ds.

2009-02-20 @ 00:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0