like an old lady in a little boys body


hola!

Que pasa? Aqui esta nevando si que hace mucho frio. Todavia estoy enferma, pero no tanto como la semana pasada. Si que hoy es nasty mondays? Como cada lunes, sierto? Y el ultimo dia de karolin en barcelona o no?
Me espero una responsa  escrita en español, porque ahora debes hablar español! :)


Hoppas du förstår allt jag skrev, tänkte att du skulle få öva lite på din läsförståelse. Idag började mitt sportlov och pappa kom till stan så nu är vi i skrapan. Började sportlovet med sovmorgon och sedan for jag till skolan, amanda & jag skulle ha lite arbetsdag. Ikväll ska pappa med till lidingö en sväng och hänga, han tyckte sergios lägenhet var stökig tänk dig då vad han kommer tycka om min lya, haha.

Kom och tänka på om du pratar du "mycket" med familjen i sverige? O hur håller ni kontakten?

Jag hoppas allt löst sig med D och att allt är finemang!  Kramar kramar Tu amiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0