jag vet vart min svarta tröja håller hus.



hola amiga!

omg. okej. Hoy he estado en la playa y tomo fotos porque ahora es el sol en barcelona. haha.
si voy a Nasty mondays noche y Karolin ir a casa el miercoles. karro pero no habla mucho español!

en annan dag ska jag nog skriva lite mer utförligt vad jag har för mig!





det var fotona jag försökte berätta att jag tagit!
men jag kan berätta för dig att det var lite halv varmt på stranden.
o de blåste med. men annars gick människor omkring i shorts idag.
fast det är ju mysigt med snö med kan jag tänka !
ja men det löste sig, han sa ungefär samma saker som du sa.

ja jag pratar med pappa mest hela tiden känns det som.
men min syster har blivit en riktig lite bråkstake.
idag frågade han om jag ville med till grekland isommar.
då sa jag. ja tack.


PUSS!


.


Kommentarer
Postat av: Anna

Becca! Hur varmt är det egentligen? Snö är INTE mysigt, ohno! Här i Örebro är det hur mycket som helst, och det är blött. Vi längtar till våren!

2009-02-24 @ 15:55:42
URL: http://anna-maerta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0