jag är en dröm dykare. dyrkare.

hehehehe


vi var som sagt på festival i Stiges. Jag var för feg så jag tog inte så mycket kort men du skulle ha sett alla utklädda människor. de var de sjukaste kostymerna jag någonsin sett. ooh. haha. ser du att det är en kille som har en kostym som en naken kvinna. haha. det var en hellllssiickes fest. inte för att jag kanske var så festlig men ändå.
karolin är borta. mycket tråkigt. mycket mer kan man inte säga.
igår var det en läskig dag. jag gick runt i staden o bestämde mig för att sätta mig på en bänk vid hamnen. då kom det fram en mörk man o ville prata med mig. då gick jag därifrån men han bara följde efter o började ta i mig. jag nästan sprang hela vägen hem. jag gick till min stammisbar o drack kaffe o läste resterande delen av dagen. sen senare var det fest för en av brasilianarna som fyllde år. jag kände mig som ett vrak. spiknykter men med ett hjärta som kändes försvunnet. ett namn på en servett, mörka ögon. vad mer kan jag säga.

pussvännen.

Kommentarer
Postat av: rebecca.

jag tyckte himla mycket om bilderna från emmaboda. det såg varmt o hemtrevligt ut. mycket märkligt. !!

o visst minns jag det chilenska stället o när du fotade din stora stabila frukost!

2009-02-26 @ 19:49:04
Postat av: karoline

Det såg tokigtkul ut på festivalen, killen som var utklädd till kvinna lyckades väldigt bra!! Trodde helt säkert att det var en tjej... Och så var till&med jag närvarande!!



Fy tusan vad äckligt med mannen som jagade och tog på dig, usch usch var rädd om dig! Stammisbaren låter fin, vems namn fanns på servetten? Det vill jag helst veta.



Något som kan göra dig mer glad nu är att du fått in 500 svenska kronor på ditt konto och jag har därmed nästan betalat av hela mitt lån till dig, vilket gör mig glad, nu fattas det bara 100 kr.



Kramisar!

2009-02-26 @ 23:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0