föddes en lördag mamma kalla mig för discotjej


JA! Tro det eller ej, jag föddes en lördag och detta min vän har jag gått och varit helt ovetandes (säger man så?) om i hela mitt liv fram tills någon månad sedan. Jag har hela tiden trott att jag var född en torsdag, av vilken anledning? Jag vet inte. Så frågade jag mamma, mamma när är jag född? En torsdag va? Mor kollade upp det och så kom det lyckliga beskedet att jag föddes lördagen den 13 februari 1988.  Mitt liv fick en helt ny mening, jag har alltid känt mig som ett tråkigt torsdagsbarn men nu helt plötsligt är jag ett discobarn, ja jag vet, jag har ännu inte kunnat smälta det.


Nu är det alltså 21 år sedan jag föddes, 21!?!? 21 låter så väldigt vuxet och stort.
Egentligen struntar jag i födelsedagar har jag kommit fram till, iallafall min. Men nu ska jag inte vara så, det är kul att ha en dag som är ens egna lilla dag, nästan. Bli lite bortskämd med gåvor och gratulationer. Ja, det får man allt unna sig en gång om året.


SÅ GRATTISGRATTISGRATTIS PÅ MIN DAG!

Och kram på dig!


ps. Jag inledde mitt liv som 21åring med att skriva CV. Får hoppas att dagen blir lite roligare än så haha 



såhär ser jag ut nuförtiden


Kommentarer
Postat av: malin

grattis min kara van :)

jag ringer lite senare (efter att vi bada har gatt & lagt oss & gatt opp igen) & pa lordag far vi kramas & dansa tillsammans. mi!

hoppas du far en bra fredag!

PUSS & karlek!

2009-02-13 @ 01:37:25
URL: http://heymalin.blogg.se/
Postat av: rebecca.

oh grattis , grattis!!



jag ar sa trott pa orden saknar dig,

men jag gor de verkligen. vill vara med

dig o malin ikvall..eller vad man nu kan

kalla det.

jag sitter pa mitt rum o dricker estrella.

det ar helt okej. men vafan, helt okej

duger inte!

jag far helt enkelt vara med pa din dag nasta ar.

din van rebecca.

2009-02-13 @ 03:46:54
Postat av: jag igen.

imorgon ska jag pa intervju o antagligen fa jobba. gissa vilket kul jobb jag kanske kommer att fa!!

2009-02-13 @ 03:48:24
Postat av: karoline

VAD FÖR JOBB!?!?! JAg öskar att jag fick ett jobb på min födelsedag!

2009-02-13 @ 15:52:13
Postat av: karro

och maliN! Imorgon ska vi kramas&dansa! WIII!

2009-02-13 @ 15:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0