ett hundra ballonger i min våning


jag tvivlade på att den dagen skulle komma då jag kunde säga; det är det finaste någon har gjort för mig. Men den dagen kom idag och jag tycker att det är lagom att den kom idag för idag har jag blivit lagom vuxen lagom ung lagom barnslig lagom cool och lagom töntig. Idag när jag kom hem möttes jag av ett litet hem fyllt av serpertiner och hundra ballonger, hundra ballonger på rikt. En prinsesstårta väntade på bordet och det måste måste vara det finaste någon har gjort för mig. Mitt hjärta har fått vingar och det svingar omkring i mitt bröst. Jag vill att känslan aldrig försvinner och jag önskar jag kunde visa det för dig. Jag kan bada i ballongerna med jag blir rädd för att de ska smälla till. Nu sitter jag ensam med ballonger och serpertiner och jag har ätit min bit av tårta och ska iväg till sats och spinna, resten av kvällen ska spenderas på 16e våningen mer än så vet jag inte än.

Jag saknar dig orden har slitits ut men utan dig är jag som en hallongrotta utan hallon det tycker jag förklarar allt så mycket bättre.


Massvis med kramar!

Din vän karoline.

Berätta om jobbet!


Kommentarer
Postat av: rebecca.

oh det later verkligen hur fint som helst! ar det lilla marcus som varit i farten, vilken fin sambo du har!!

16e vaningen, i wish i could fly.

hallongrotta utan hallon, gud vad jag kanner igen de orden...

ne de ar bara ett ruttet flyer jobb.

grattis igen!

2009-02-13 @ 20:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0