djungelbeat


Jag skrev en kommentar till ditt inläggsom försvann så här kommer det.
Din spanska var ju jätte bra och jag förstod allt trots några gramatiska fel, du är på god väg!
Det är inte mysigt med snö längre, det är kallt och jävligt.
Dina bilder ser hemskt härliga ut. Vem är det som tagit de? Blev bara så nyfiken!
Grekland MMMM! Och bråkstake :/ Hemma eller i skolan? En period som snart går över förhoppningsvis.



Här är den enda bilden jag kommit över från modevisningen, det är min utgång :)

modevisning

kram!

Kommentarer
Postat av: rebecca.

vad bra! jajaj jag förstår. jag önskar att snön snart försvinner , verkligen. det är jag som tagit dom. du vet med timer eller vad det heter.

ne i skolan, håller på o skolkar. men jag ska allt prata vett med henne!

men vad fint det ser ut!! vad hade ni för musik?

nu kom jag nyss hem från malin och om nån timme

jag på festival!!

puss!

2009-02-24 @ 15:49:01
Postat av: karolin

rebecca! jag såg bilderna, vill inte påstå att de var svinsnygg men skitsamma för nu är jag i sverige och det suger så mycket kuk att självaste jenna jameson skulle bli matt! bu! har du bestämt hur länge du ska stanna? åk aldrig hem, ett tips liksom!



karoline, vad fint det såg ut på modevisningen förresten!!



sköt om er, kram o pussss

2009-02-26 @ 12:18:42
URL: http://barcelonaliving.blogg.se/
Postat av: karoline

Karolin!

Det suger i sverige NU men bara för att vädret är ganska så förjävligt och för bcn och sverige livet skiljer sig så pass mycket, men du kommer gilla det snart snart snart!! Du får komma till sthlm och hälsa på :) Skräm inte rebecca, för hon får inte stanna i barcelona förevigt tycker jag.



och tack så mycket :) (modevisningen)



Sköt om dig! Kram&puss!

2009-02-26 @ 14:30:02
Postat av: karoline

ps. becca leon(modellen alexs vän) hade fixat typ allt med modevisningen inklusive musiken och valt en grym part för min del, det var lite hippie 60tals musik medan resten typ var elektroniskmusik o lite så...men min frans-stil var lite hippie och passade därmed så bra!

2009-02-26 @ 14:32:21
Postat av: r

aah jag förstår. det låter urkoolt!

karolin, vet inte hur länge jag kommer stanna. jag vet ingenting om någinting just nu. o tur är väl kanske de. ta hand om dig o drick förmycket öl så kanske du glömmer lite granna hur tråkigt det kan vara i sverige. fast inte alltid!

2009-02-26 @ 19:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0