bara ett äventyr

Far kom till stan, han var på städ-turné. Först hos sergio sedan hos mig :)




Pappa gillade lägenheten, speciellt den coola toan.

jag gillar ljusslingor och har äntligen fått en som hänger vid fönstret

Vi turistade och jag fotade pappa överallt bla här
och här!

sthlm ser ganska deppigt ut just nu

jag tog med pappa till chilenskapirog stället på söder där vi åt en gång

Han var väldigt nöjd och pratade t.o.m spanska med snubben som jobbar där

macke var med och gillade läget



 
Jag framkallade den sista rullen och där fanns bla dessa bilder

minns du när jag fotade min väldigt fattiga frukost?


vår romatiska festivalmiddag, emmaboda 08

vårat mysiga camp, jag har satt in bilderna i ett album därav den svarta bakrunden 
vår fina filt, mina skor & brillor
De få bilderna jag hade tagit fångade festivalkänslan väldigt bra tycker jag. Det fick mig att längta något enormt till nästa sommarfestival.


Sist av allt ville jag visa två av mina favoritbilder från boken jag fick av esco, visst är de fina?
Så fina så det kittlas i min hals, eller kan det var att jag är på väg att hosta? Äh kanske både&.






kramar!

Kommentarer
Postat av: karolin

vad fina bilder, älskar festival-serien :-) ja jag vet, jag får inte ge upp och åka tillbaka för då har jag inte ens gett det en chans, även om jag inte ens vill ge det en chans. life sucks sometimes! jag kommer till sthlm när bob dylan spelar, det är väl någongång runt den 20e eller så. då tycker jag vi kan ses, ta en fika eller något :-) det vore mysigt. anyways, nu ska jag träffa lite gamla vänner i enkpg. sköt om dig vettja! (och sverige är inte bara grått, bara det att det är så mycket varmare i barcelona, och då menar jag inte bara i luften) besitos!

2009-02-26 @ 15:42:34
URL: http://barcelonaliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0