are you my future husband


det är klarblå himmel i norrköping, troligtvis i stockholm med, det känns som himlen alltid är blå där.
Det skulle kunna vara +20 grader men termometern visar nog inte mer eller mindre än 0. 
Norrköping är gulligt, igår mitt på dansgolvet kunde jag ha valt att känna fy helvete vad jag hatar det här men jag tänkte istället fy tusan vad fint. Här står jag och trängs med hela norrköping på ett och samma dansgolv.  Jag har börjat se norrköping från ett annat perspektiv och jag är helt tagen av hur städer skiljer sig från varandra, sthlm/nkpg. Jag kan inte sätta fingret på vad det är. Men jag ska försöka förklara vad jag känner någon dag. Och jag är glad över att vara från en "små stad" Det är lite synd om storstadsbarn som aldrig sett är kännt något annat. Som inte vet någonting alls om livet utanför "storstan"  Vi har fått uppleva det bästa och det värsta av två världar.


jag skulle fortsätta skriva men nu säger pappa att det är mat!!

Återkommer

fortsättning.

Det har varit så in i helskottans kallt de senaste dagarna, man blir lurad av solen, går ut och det känns som minus tusen grader! Detta har lett till att jag idag har ont i halsen och bröstet(lungorna) Jag är sjuk.

Det var så väldigt kul att ha käraste malin här(!!!!) och det var härligt att hänga med nkpgänget :) Men nu är det lagom att fara tillbaka till estocolmo. Esco träffade jag inte i fredags däremot en annan herre vid namn Robertino, det var trevligt tills vi tappade bort han & hans kusin på debaser. Vi har inte hörts sedan dess haha. Debaser är ganska så tråkigt, det är lite som ett stort hugo. Kul att dansa och inte så mycket mer. Vi gick mest ut för robbans skull o så går han och fösvinner!  Annars var min dag hel lyckad, prinsesstårta, dylan och fina människor.

Kollade biljetter till bcn för juni, dyrt. dyrt dyrt. Jag hoppas det blir billigare vill hälsa på er! Jag antar att du lär vara kvar över sommaren? men du måste göra ett sverigebesök lagom till min avslutning, lova :) 


kramar över land och hav!





Kommentarer
Postat av: r

vad fint!

jaa men pratade inte vi om det någon gång..o jag håller med. fast just nu vill jag nog inte vara i nkpg. det känns som att jag bara varit här i en vecka så skulle inte klara av att komma hem än.

men hur är det annars där hemma? och träffade du sebastian i fredags??!

2009-02-15 @ 14:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0