alla har svarta skor


Jag bar mina finskor inför franskalektionen.

Min skrivbok, maria hade fått tre av sin mamma & jag fick en för jag behövde en fin bok att skriva i.

kolla mitt namn

min nya fina ring

my hood

innan jag tog detta foto på den läskiga stigen så ramlade jag på baken

det här är mina nya skor som är i hallonrödmocca
jag dansade sönder de och den italienskaskomakaren sa DEt är en KATASTROF!

Idag gick vi till superstore, bussen åkte förbi.



Franskaläraren trodde att kursen började nästa vecka så det blev inget. Vi satt och väntade i 30 minuter och sedan fick vi gå. Då fikade jag med maria istället och tröstshoppade strumpbyxor.

Kommentarer
Postat av: Anna

SKOR I HALLONRÖD MOCKA!!!! Var har du köpt dem? Det låter som skorna i mina drömmar! Hoppas att ni har det bra i Stockholm/Barcelona!

2009-02-12 @ 10:18:05
URL: http://anna-maerta.blogspot.com
Postat av: rebecca

jag vill se färgen på dina dansanta skor. o vet du jag har en likadan ring (:

idag har jag lämnat cv på lite olika ställen. det ser lovande ut eller a. jag skrev det på två minuter men ändå. hälsa robertino från mig!

2009-02-12 @ 21:14:13
Postat av: karoline

Anna! Mina skor är från rizzo, det är don donna,they may be the shoes of your dreams!



Rebecca! Det är ju bananer vad häftigt att vi köpt samma ring!!! Så andligt!! Oh jag började skriva på mitt cv igår. Och sedan blir det att langa runt mitt cv. Hoppas du får jobb!! Jag måstefå jobbNU. doh.

skalägga upp en bättre bild på skorna :)

2009-02-12 @ 22:08:49
Postat av: r.

jag hoppas att du far jobb, bara du inte stressar ihjal dig nu vannen min!

2009-02-13 @ 04:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0