vad jag bryr mig om nu är att från samma säng lyssna till samma regn


vad jag bryr mig om nu är att få ut dig ur skallen
vad jag bryr mig om nu är att aldrig ge hjärtat rakt ut.

det tar slut från kyss till kyss.

jag älskar håkan tvåtusennio.
 
vem är du? vilka är dina läppar, vílken saga bär de på, om ens någon?
hur många som du ska jag möta när solen gått ner
hur många som du ska jag låtsas inte bry mig om. hur många som du ska jag försöka sluta tänka på.
hur många som du ska jag inse inte bryr sig om vem jag är.
hur  många som du ska jag ge mitt hjärta rakt ut till. lämna mig nu när allt inte börjat lämna mig nu när jag inte vet vad som väntar än. lämna mig innan solen gått upp. lämna mig innan sinnet suddas ut. lämna mig innnan livet verkar vanligt igen. lämna mig innan jag ber dig lägga dig ned och räkna stjärnor på himmlen med mig. lämna mig innan du tänder mig sista cigarett.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0