jag oppnar mikron dar ligger en stor potatis o glor pa mig.

hola mi amor.
jag tittar pa skansen for forsta gangen i sommar och ar overlycklig over att debatt har borjat igen.
forutom det sa har jag borjat fota med min systemkamera o det pirra inom mig.
alla skolor ar pa catalanska sa om jag vill lasa foto maste jag lara mig det dar hemska spraket innan.
forutom det ar allt bra . det ar bra.
nu ar du snart tillbaka i norrkoping o nasta lika snabbt borta darifran igen. det ar livet det. hur gar det med lagenhetssokandet foresten?!

karlek till dig min lilla van.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hola mi amor!



Jag är så förbannad över att mitt objektiv till kameran gick sönder.

Vill fota i paris!

Nå väl, idag är min sista kväll i sthlm och det känns i magen. Ska på 100-års fest i skrapan, arianna+vänner ska ha gemensam 25års fest.

Min sista dag på jobbet, otroligt skönt!

Lägenheterna är på G men har inget än. men det kommer :)

Jävla skolor då, troligt att man lär sig det språket...

hur ser ditt liv ut idag?



kääääärlek!

2009-08-22 @ 12:35:33
Postat av: Anonym

men kan du inte kopa ett nytt, om det inte ar uppat vaggarna dyrt?! ooh jisses det ar nu du aker till den lilla staden ja. du far ha en jakla bra kvall alltsa!

ja ne jag har igen storre lust med de.

ne men mitt liv ar bara som vanligt. jag ar mitt gamla vanliga jag bara! som kanske borde klippa av mig haret, borde latit alle gora de pa mig med!

sen fick jag ett agg pa mig haromdagen.



karleken.

2009-08-22 @ 13:19:15
Postat av: Anna

becca! jag tycker att du ska komma till paris! jag tycker att alla ska komma till paris!

2009-08-28 @ 00:18:11
URL: http://anna-a-paris.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0