I adore you too

min dag började förbaskat dåligt
sedan rökte jag cigarett. blev värvad till greenpeace av en något söt kille.
jag åt bagel med kanel i.
alejandro klippte av mitt hår
och här är jag nu
jag spyr av en känsla.
den känslan heter attraktion, den känslan heter vilja ha någon att krama om.
jag blir bara förjävla arg. jag vill inte längta eller behöva.
jag vill spy bort alla de känslorna och älska mig själv, bara.
behöva mig själv, bara.

hundra kramar en korthårig hjärtekrossare/krossad flicka

Kommentarer
Postat av: jag,

jag minns nar jag ocksa blev de pa skolgarden i flemingsberg av en sot kille. fast jag svarade aldrig nar han ringde sen, jag ar sa elak.

vafan har allt det har hant sedan jag for?!

2009-08-18 @ 12:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0