din hjärt-trofé som du övergav

 jag ska sluta äta brownies, iallafall för en dag. Jag har blivit som besatt och min mage jäser.
Jag förstår precis vad du menar, kände lukterna från rambla å raval och barcelonetta när du skrev det där. det stack lite i näsan. jag håller tummarna för dig, det gör jag alltid men extra mycket nu. Berätta om hur det gick med skolorna!

nu ska jag sy klart isis klänning, sedan ska jag städa ariannas lya och sedan ska jag jobba. (tidsoptimist?!)
det är mindre än en vecka tills jag slutar jobbet. Så fruktansvärt skönt, samtidigt väldigt ledsamt. Vi ska på kryssning med grönarna, 25-26. Så sunkigt med kryssning, så svennebanan roligt.
 är i skrapan nu, njuter av utsikten, här är himlen blå och molnen är tjocka&fina. Här kommer jag trängas med alle&sergio den sista veckan i stockholm.

kärlek

Kommentarer
Postat av: malin

rebecca, har du nagot nummer jag kan na dig pa? min mobil funkar igen, jiiippiii! saknar dig

2009-08-14 @ 12:24:22
URL: http://heymalin.blogg.se/
Postat av: malin

men kvinna, osmart drag. kan du inte sla en pling fran mr. d? men annars kanske vi kan ses pa mandag, pa stranden? jag borjar jobba pa tisdag igen.

hur lange sover du om dagarna?

2009-08-15 @ 00:09:14
URL: http://heymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0