threenightsinarow


idag doftar det vårblommor, de är lila,gula,vita & blå. Knopparna är här & gruset är borta sedan länge. Det växer grönt sommargräs. Folk ler lite mer, folk klär sig lite finare & uteserveringarna är uppradade efter varandra på alla gator i stan. Jag är så jävla glad över att våren är här.

idag är det fredag, vilket betyder i n t e g ö r a n å g o t, bara äta gott&se på typ lets dance.
Idag är det fredag men inte en vanlig fredag, lets dance är slut & jag ska städa hela lyan.  Imorgon kommer han som äger lägenheten(jag glömde att fråga varför) och jag vill att det ska se & lukta fräsht.  

Igår samlade jag en hel del vuxenpoäng, rensade avloppet för det luktade så äckligt. Där fanns massa äcklig hår och mögelliknade ting. eiuw. Nu luktar det gott.

Jag oroar mig för den förbaskade téfläcken som fanns på soffan när vi flyttade in, hoppas inte han tror att vi gjort den.

finaste skorna har jag hittat på åhlens, men jag köpte mig has beens kopior från indiska, de är också bra.

Imorgon är det hiphop teme på klubb idyll at landet, du vet landet som ligger precis vid konstfack. Jag har aldrig varit där så ska bli kuligt :)

Njut av dina "sista" dar i bcn, om jag känner dig rätt är du nog tillbaka där om ca 3 veckor.
Ska bli så himla himla kul att ses! Verkligen!!!!!!!! Vi har mycket att ta igen.

Trevlig helg! KRAMAR I MÄNGDER!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud vad skönt, då kanske det finns liiiite att se fram emot där hemma. ikväll ska vi visst ut. är hos mallan nu o sover nästan.

ja men säg bara som det var, att tefläcken var där när vi .eller du flyttade in.

men när flyttar ni ut då?

Pussokram från ett varmt barcelona!

2009-04-17 @ 22:32:03
Postat av: k

ja, allt finns det något att se fram emot.

Svenskt godis, svensk vår, mig & alla andra som saknar dig :)



1 juli ska han ha lägenheten igen, om allt går som det ska meaning jag får jobb, tar jag/vi ariannas lägenhet medan hon är i USA. Så på så vis är det löst :) OM allt skulle skita sig, då måste jag ta mitt pick å pack till nkpg. MÅSTE FÅ JOBB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



har du flygbiljett nu?



kramiz

2009-04-18 @ 00:32:35
Postat av: r

jaaa!

ahaa men då förstår jag. nee min far satte in pengar igår men har inte sett skymten av dom slantarna o så har biljett priset stigit. men har ändå ställt in mig på att åka den 28e.

Puss.

2009-04-18 @ 16:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0