the sun is an old friend of mine


jag känner mig fattig, rättare sagt jag är fattig minst lika fattig som du, om inte fattigare, lovar.
Det slog mig när jag satt och tänkte på hur härligt det vore med nya vårskor, men jag har inte råd.
Oscar(mammas oscar) har spotify, jag känner mig så omodern som inte har det men han har det. Och man måste ju bli inbjuden och han har blivit det men inte jag! Jag använder mig nu av spoify och lyssnar på el perro del mar:s ljuvliga musik, jag minns att du talade om henne för länge,länge sedan. Nu har jag snappat upp henne och jag är frälst, hon är klok. Jag är så väldigt sen vad gäller musik, den kommer liksom till mig jag kommer inte till den. Förstår du vad jag menar? Och det tar tid innan musiken hittar mig...

Idag är det långfredag och våren omfamnar oss alla, oj oj oj nu hamna en sommardrink i min hand! Oj oj hy jeda mig (som pigan i emil i lönneberga säger) Något mamma kokat ihop, smakar och det smakar magnifikt! Som sommar i min mun...mm sommar i min mun.

Ikväll ska jag, alle & anna baka kaka inför morgodagens picknick. Vad ska du göra på påskafton? Jag hoppas du får ett litet ägg med läckra godisar i. Imorgon tänker jag bli full också alltså hugo funkar inte annars, tänker du bli full? Och kanske leka kyckling?

Våren är här och det betyder att sommaren snart är här och det betyder att vi snart kommer lyssna på el perro del mar tillsammans, någonstans i sverige. Baby you hit me!

I dont know how to find my way back to where I belong. (fint & sant, visst?)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0