sur mjölk


Hejsan sa!

Nu är jag tillbaka in stora staden, sthlm sätter igång mig och det känns väldigt bra. Norrköping lugnar ner mig och det är också väldigt bra. Men nu måste jag börja producera och väcka liv i kreativiteten.

Jag möttens av en vidrig stank när jag öppnade kylskåpet, nu vet jag hur sur mjölk luktar...
Nå. Anledningen till att jag skriver detta brev är att jag hörde rykten om en "i värsta fall" hemkomst?!
Och gotland studier osv osv. Så himla roligt, både att du ska söka skola och att du kanske kommer till oss!

Två saker som kanske lockar är Alles&disas 20års maskeradsfest och uteserveringar!
Eller oj, gud, 30 april är för sjutton gubbar om knappt 3 veckor?!!?! Kom jag på nu...tänkte lite mer på 30 maj.
För 30maj ska de ha sin maskerad, men du kommer ju isådanfall hem en månad innan den.
Om du nu "i värsta fall" skulle komma till hem till sverige så får du hemskt gärna göra ett stopp i sthlm!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0