han är vacker ändå



ännu en helg i norrköping.
ännu en väldigt fin helg som får mitt hjärta att slitas i trasor på tåget hem till den andra staden.
norrköping har blivit som mitt land, mitt lilla lantställe som jag åker till för att koppla av, andas frisk luft och vara med fina människor. Jag har dock inte kopplat av så mycket denna helg, vi har slitit rumpan av oss, målat och målat.
Jag har tänkt att krama ihjäl dig när vi ses på torsdag, det ska verkligen bli så himla underbart att få vara med dig igen, verkligen. Och alla tycker att det ska bli så himla fint att ha dig tillbaka i gänget.

lite tom är jag nu denna ensamma söndagskväll, ska göra lite tråkiga saker som att betala räkningar. Sedan ska jag diska och förbereda mig inför morgondagens gruppaudition till grönalund(har jag sagt att jag klarade telefon intervjun?) Håll alla dina tummar för mig mellan 9-12. 

Uteserveringen kommer bli så himla fin och vi ska ha invigningsfika där på fredag och sedan ha ölbrännboll/grillning med la familia (du är inkluderad, vi har tänkt lite som ett välkommenrebecca-grattis-sergio-kalas tillställning)


Ha det finast!

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0