after laughter comes the tears

det  är vår
jag är i vår stad
jag älskar norrköping på nytt, jag kan äntligen andas här- Jag kvävs inte längre utan tvärtom.
jag åkte tillbaka till klockaretorpet, det var år sedan jag satt på spårvagnen och såg alla gamla vanliga hus som nu kändes som nya passera utanför spårvangsrutan. och det kunde inte sluta kittlas i mtt hjärta när jag åkte igenom vår vackra stad. Alla dessa fina gamla hus som är to die for. Jag vet att det är svårt för folk att se det jag ser å känna de jag känner jag önskar med hela mitt hjärta att alla som bor här någongång kommer kunna uppskatta det på samma sätt. 
jag som hatade denna stad för bara någta månader sen, den äcklade mig och jag kvävdes. 
det är så lugnt och mysigt här.

man kan gå i jeansjacka utan halsduk och inte frysa. Man nästan svettas(inte idag för idag är det mulet)  
igår va det kooky, det var GRYM musik och vi dansade tills vi inte orkade mer. jag grillade hos elin tidigare också, det var härligt att få vara med henne igen, hon har en liten hundvalp nu också.

påsklov nu och på torsdag ska jag på jobbintervju på skansen och jag har fått praktik hos Bea Szenfeld över sommaren.
Saknar dig, vi ses snart vännen!

Kommentarer
Postat av: r

omg. fick du praktik hos henne?! grattis!!

men vad härligt med norrköping, det glädjer mig.

jagkom nyss hem från malin vi har druckit kaffe o varit sugna på snaks fast som vanligt orkar ingen gå ner.

puss på dig tösen.

2009-04-05 @ 23:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0