visst är det härligt när snön faller mot ansiktet



snön låg kvar även idag
jag blev glad. Vi sov tills sebastian ringde och väckte oss.
Vi åt nudlar, jag drack upp min sista skvätt av juicen, det var gott,
Hela eftermiddagen tittade vi på reprisen av stjärnor på is, jag blir alltid lika fascinerad.
Tony Irwin(eller hur han stavar) är bäzt!

vi skulle koka pasta som vi köpte igår, vi var så sugna på mat. Vi insåg ganska snabbt att ingen utav oss tog med sig pastan, vi glömde den på rullbandet i willys. SUCKS. Sebastian tog med sig spagetti när han kom, tack.

Esco är alltså på besök idag, han anlände medan jag och rebecca var ute i snön och lekte. Vi klädde på oss allt vi hade i garderoben, nästan allt och sprang ut och slängde oss i snön, slängde snöbollar & gjorde änglar. Något bland det finaste på länge. Just ja, vi dansade hela natten igår det var riktigtriktigtriktigt bra, hugo släng dig i väggen. Lilla lilla hugo, jag ryser när jag tänker på det stället. Snart står man väl där å dansar till D Å L I G musik igen, byter de någonsin musik?  Hur som helst, efter ace åt vi falafel vid medis -GODASTEever. 
medan man väntar på sin mat kan man äta gammalt bröd som de bjuder på, så bra. 


hej då
  

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag antar att det blir Hugo i mellandagarna... HU! Jag bävar inför detta. Funderar på att protestera och stanna hemma, eller så går jag till Svea.

2008-11-26 @ 09:46:54
URL: http://anna-maerta.blogspot.com
Postat av: karoline

ja herre gud, protest skulle sitta bra men Jag/vi åker hem över lovet, spara in lite cashing nu under dessa kallafattigavintertiderna(hoho) vi får dra ihop något och skaka liv på hela stan HA!

2008-11-27 @ 21:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0