Puerto Iguazu. dag ett.


iguazu blev ett av vara mal pa resan. har har ni nagra av bilderna fran denna
plats. forsta dagen var det.



342350-315

har ar vart forsta hostal i Puerto Iguazu, vi var glada over att fa se vatten.



haha, jag vet inte vart dom har kom ifran..men det ar val svardfiskar om jag inte minns fel.

342350-310

har ar jag lite utmattad efter nagot slags uppdrag..kanske tradklattring eller linbaneakning.

342350-309

karoline och jag innan linbaneakningen.

342350-308

vi gick lite i djungeln. det var fint och svettigtvarmt.

342350-313

efter att vi akt ja linbana, klattrat i trad och pa bergsvaggar satte vi oss i en
liten bat och for mot den plats dar argentina, brasilien och paraguay mots.
det ar nagonstans har...

342350-314

har firade vi mackes tjugoarsdag. det var en fin restaurang med grill.
macke at kott for forsta gangen pa var luffarresa. han var glad och karoline
och jag at fisk som smakade sjo, vi var inte glada. eller jo lite glada for mackes skull.
fast om ni aker till argentina, eller ja till nagot land forutom chile som vi har besokt, sa
ska ni inte bestalla fisk pa nagon restaurang. det ar nagot vi lart oss!




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0