oh hej




I sydamerika gillar man takterrasser, det gor aven vi.
Jag onskar mig en takterrass. Pa sommaren skulle vi dricka
limonad hela dagarna, ha takterass fester och njuta dagarna i anda.


Snart ska vi till en takterass och dricka limonad, hoppas jag.




Forovrigt sa ar allting perfekt. Igar blev det stromavbrott i hela stan. Senare
forsokte vi dricka rott vin pa Le cafè Art Montreal. Jag tror inte jag tal rott vin, hehe.
Men jag alskar Le cafè Art Montreal, jag sitter i Peru men det kanns som Paris. tokigt. 
Vi njuter nu riktigt ordentligt av vara sista luffardagar - sorgligt? Ja. Naval, dettar bara borjan pa tusen
andra resor. mmmm!


Sa chill mest hela dagen i Arequipa!


Snart ses vi igen, den 3 juni  hamnar vi pa Norrkopings tagterminal runt kl 22-23.
Uh, laskigt. Wicked! Haha, da kommer val alla studenter springa runt vid hugo.
Ah, gamla Norrkoping. 





- Chao!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0